خیلیها این سؤال در ذهنشان است که تبلیغات اینترنتی بهتر است یا آفلاینها؟ خب این بهشدت، به کسبوکار و مشتری شما مربوط است. اگر کسبوکار شما سایت و شبکه اجتماعی ندارد و مشتریها قرار است فقط به محلی برای خرید مراجعه کنند، تبلیغات محیطی و بیلبوردی بیشتر جواب میدهد. مثلاً تبلیغ نمایشگاههای بینالمللی چون مربوط به همه افراد است، در سطح شهر بیشتر دیده میشود. اگر تبلیغات شما مخاطب عام دارد، تبلیغات تلویزیونی میتواند گزینه خوبی باشد.
برای باقی کسبوکارها هر دو روش در جای خودش کاربرد دارد؛ اما.اما.اما هم ما و هم شما بهخوبی میدانیم که این روزها همهچیز به سمت فضای مجازی رفته است! برای اثبات این ادعا، فقط کافی است وقتی توی مترو یا خیابان هستید به مردم نگاه کنید، هیچکس حواسش به تبلیغات روی در و دیوار نیست چون این روزها، گوشیها و تبلتها هستند که حکمرانی میکنند یا بهتر است بگویم فضای مجازی است که ما را راه میبرد. حتی همان رانندهای که در جاده گرسنه شده بود، هم از طریق اینترنت مسیریابی میکند، هم از سایتها و اپلیکیشنها، نزدیکترین رستوران را پیدا میکند.
قصد ندارم بگویم تبلیغات آفلاین خوب نیست، ولی با یک نگاه کلی میشود فهمید که تبلیغات اینترنی خیلی جلوتر از قدیمیترها حرکت میکند؛ چون هم مخاطب بیشتر درگیر میشود، هم قابل اندازهگیری است و هم رسانه بزرگتری است.
انواع روش های تبلیغات اینترنتی (بخش دوم)
تبلیغات ,هم ,چون ,فقط ,میشود ,مخاطب ,تبلیغات آفلاین ,بهتر است ,فضای مجازی ,اما اما ,که تبلیغات
درباره این سایت